Přejít k hlavnímu obsahu

Finanční výbor

Finanční výbor je poradním, iniciativním a kontrolním orgánem, který Zastupitelstvo statutárního města Chomutova zřizuje dle ustanovení § 117 odst. 2 zákona č. 128/2000 Sb. Zákona o obcích (obecní zřízení).

Finanční výbor pracuje na základě vlastního plánu činnosti a dále plní úkoly, kterými jej pověří zastupitelstvo.

Finanční výbor plní především tyto úkoly:

  • podílí se na přípravě rozpočtu
  • sleduje plnění rozpočtu a projednává návrhy rozpočtových opatření tak, aby byl rozpočet města vyrovnaný
  • provádí kontroly hospodaření s finančními prostředky města z hlediska dodržování právních předpisů při hospodaření s majetkem města a i z hlediska hospodárnosti a účelnosti využívání majetku
  • vyjadřuje se k žádostem o příspěvky nebo půjčky z rozpočtu města
  • projednává zprávu o auditu a závěrečný účet města za uplynulý rok
  • vyjadřuje se k návratným finančním půjčkám a úvěrům
  • sleduje hospodaření s peněžními fondy města.

Finanční výbor se schází k jednání dle potřeby.


Termíny jednání FV

Jednání FV se uskuteční vždy od 15 hodin.

  • ve středu 30.11.2022 v zasedací místnosti č.18 ve Zborovské ulici čp. 4602

Členové výboru

  • Ing. Petra Matlachová Koníčková - předsedkyně
  • Ing. Milan Štefanov
  • Bc. Jiří Richter
  • Vlastimil Polívka
  • Bc. Marcela Soukupová, MBA
  • Filip Šimek, diplomovaný technik
  • JUDr. Milan Petrilák

Kontakty