Přejít k hlavnímu obsahu

Finanční výbor

Finanční výbor je poradním, iniciativním a kontrolním orgánem, který Zastupitelstvo statutárního města Chomutova zřizuje dle ustanovení § 117 odst. 2 zákona č. 128/2000 Sb. Zákona o obcích (obecní zřízení).

Finanční výbor pracuje na základě vlastního plánu činnosti a dále plní úkoly, kterými jej pověří zastupitelstvo.

Finanční výbor plní především tyto úkoly:

  • podílí se na přípravě rozpočtu
  • sleduje plnění rozpočtu a projednává návrhy rozpočtových opatření tak, aby byl rozpočet města vyrovnaný
  • provádí kontroly hospodaření s finančními prostředky města z hlediska dodržování právních předpisů při hospodaření s majetkem města a i z hlediska hospodárnosti a účelnosti využívání majetku
  • vyjadřuje se k žádostem o příspěvky nebo půjčky z rozpočtu města
  • projednává zprávu o auditu a závěrečný účet města za uplynulý rok
  • vyjadřuje se k návratným finančním půjčkám a úvěrům
  • sleduje hospodaření s peněžními fondy města.

Finanční výbor se schází k jednání dle potřeby.

Termíny jednání FV

Jednání FV se uskuteční vždy od 15 hodin.

  • ve středu 02.03.2022 v zasedací místnosti č.18 ve Zborovské ulici čp. 4602
  • ve středu 13.04.2022 v zasedací místnosti č.18 ve Zborovské ulici čp. 4602
  • ve úterý 14.06.2022 v zasedací místnosti č.18 ve Zborovské ulici čp. 4602
  • ve středu 07.09.2022 v zasedací místnosti č.28 nám. 1. máje čp 1 (radnice)

 

Členové

  • Ing. Milan Štefanov - předseda
  • Karel Lipmann
  • Mgr. Jan Mareš, MBA
  • Ing. Petra Matlachová Koníčková
  • Mgr. Milan Petrilák
  • Vlastimil Polívka
  • Filip Šimek
  • Mgr. Jaroslav Zahrádka
  • Libuše Zmátlová

 

Kontakty